tur i otur



NYTT LIV NU BLOGG .

tycker inte alla att min blogg är fin nu ?! haha skoja , men min blogg har dampat
asa länge och då dampar jag så att aa , nu är allt ordnat ialfall. jag har inte varit inne på ett tag eftersom hemma hos min mamma är datan sönder och här har min data dampat så ska försöka börga srkiva lite mer nu ,,
och inte bara om mig och vad jag gör vem fan bryr sig om det liksom ? :o haha ,,
någon som vill komma över ? jag sitter och typ fluummar för mig själv här .,. lite mobbat jag vet -_- haa :P
juste tur i otur ,, kolla det är tur att pappas data  inte dampar och jag har fått iordning på min blogg men  nästa vecka nu på måndag ska jag till mamma och där har vi ingen data nu .. den har fått virus :s men nästa vecka ska jag bomba pappas data .. juste har ni hört om det dära vatten viruset ,, det skickade beata till mig .. ha
så här stod det typ ; Ett nytt virus har kommit till stockholm . Och det här är inget skämt, skicka genast vidare det här till alla att absolut inteingen ska dricka eller ha kontakt med vatten! varna alla du känner !
haha beata sterner tror du vi är så korkade att vi går på det ? och sen avslöjar du dig sj att det är du som har skrivit det när jag frågar hhahahaa !!! du är så mcyket blondiniare än mig ! vilket nog inte sara tycker ..
men aja nu ska jag gå och titta på tv .
/ ccorres@
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0