bääst

heeeej sootnuus !

´sry att jag inte skrev igår .. eemh han inte direkt , ni som var här fattar vad jag menar .! :D
aja jag kan berätta .. jag och några kompisar var hemma i min mammas lägenhet igår ff ,,,
då kan ni ju lista ut själva hur fluum' det bleev.alla kom hade jätte kuul sen kom ju själva grejen när jag skulle öppna jätte mina presenter dom var jätte fina sen när jag skulle öppna saras och vanessa fick nog alla en chock !! haha :D 
det var ett jätte fint  litet rosa hjärt ask.. när jag öppnade låg det ett par jätte söta STRINGTROROR MED SPETSAR i och typ 10 KONDOMER och typ tampånger och en binda ? hahahahaa :D fyy yfan vad alla gaarvaa !!!! sara och vanessa såklart (inte förvånad) hahaa fatta vad alla fick shock !!sen vad vi ju tvugna att blåsa upp kondomerna och använda minanya fina saker och ta foton här är ngr av dom :D
  

sen åkte vi ner till gurra kl typ 10 och hyrde film där blev det än liten diskotion men sen så blev det våran efterlängtade skräckfilm sen kom vi hem innan vi åkte ner tog vi lite fler bilder !! glömde säga det och då kommer ju vi på att vi kan ju bjuda på som här också ... 
  
sen så var det dags att käka jag sätter  på stolen som fälls ihop och jag tramlar haha ! *konstigt not * sen var typ ihoppfäld :P sen satt vi och åt och fluumade vidare ...   mysmys *' sen så fluumade vi lite .. och sen var det dags för film ... sara och  elsa vågade inte titta så dom satt och splade data . medans vi andra skrek och typ dog ! jag lovar det var typ den läskigaste filmen jag sätt och innan vi gjorde det när vi på cäg hem från gurra så var det än dråg gubbe som jag och min bäästavän tilde hade sätt ¨på bussen tidigare som satt på bussen och då helt plötsligt skriker hanna och linnea och alla får panik och tror att dråg gubbben var där ute sen när vo ser skreäckis så går en feter än och till slut blir det jag tildeoch vanessa kvar .. i sltet av filmen trängdes alla auppe i hörnet på min soffa :D <33
sen åkte tilde hem co fick sjuts av henne och sen till slut gick vanessa och jag och la oss :D

tack för vääärldens bästa feest <<3333 älskar er sjuukt myckettt !!!




 puss,strul /eran corre <3




Kommentarer
Postat av: ulla

tamponger*

2009-04-11 @ 19:22:07
Postat av: Anonym

oj seriöst ? veerkligen kämpar i skolan för att bli lika bra som dina bästavänner fröknarna ?

2009-04-14 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0