allt bra igen .. nästan

shuu sötnöt (a)
 

igår var jag typ as pisst ..inte längre ial fall inte över festen .. men nu är jag jääävligt sur på banken .. dom skulle gett mamma penger igår och jag skulle köpt min hårförlägning idag men neej nej !!! såå nu måsta jag vänta ända tills på söndag :( (a) ... ajaa skiit saamma :D ooj! juuste fan måste bara säga det häär! kolla .. jag sara och tilde var i gurra idag och elias i min klass har skaffat en bööög jacka ! och sen när vi är i gurra så ser vi en världigt SPECIEL person ha en sånn och vi typ doog !  sen såg vi ett par andra fega svaga patetiska obetydliga värdelösa och sorgliga bögar där haha .. det var lite kuul ^^ ! sen så ´hade jag mammas nyckel som jag hade i min väska misade bussen som mamma saatt på ..så mamma stod ute och väntade på mig -_- hehe <3 aja kort inlägg idag
puss&strul / cornelia


Kommentarer
Postat av: ulla

speciell

missade

2009-04-11 @ 19:23:57
Postat av: Anonym

patetisk-.-

2009-04-14 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0