0pallaa

srryyysryy..
har inte vart innne på ett tag men det är bara för att min pappas data är ccccpppp så jag pallade inte men nui är jag på mammas .. lovar att skirva mer den här veckan (a) jag kom nyss hem från stallet .. har fått min hårförlägning nu :D <333
och imorgon ska vi till kvarnberget .. kom gärna dit (aaaaaaaaaaaaaaaaaa) <3 men just nu är verkar det om än viss person ärd ur på mig .. (nämner inga namn) förstår inte varför .. men du bryr dig inte ??? seerööst jag stör mig håårt !
VI FÅR SOVMORGON PÅ TORSDAG ! okejokej  ... ni andra kanske för det men ni förstår att nu är det såhär att jag går en jävla fitt cp skola .. så det får vi inte :@ men ni ska vi äntligen få det :D<33 sen ska vi åka ner till skridskobanan och åka skridskor haha ... ganska självklart men än då ;P eller asså seeriiööst palla skriva vad man har gjort  idag vem bryr dig ? :O jagvetjagvet gjorde precis det men ääänndåå ... haha ajaa
puss,strul, / coornelliiujaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0