vad ska alla göra på lovet ?

nu har äntligen våren kommit  ;)
och så är det ju påsklov .. kan det bli bättre ?! haha dreeev . 
men alla sak typ vara borta så om det är någon som inte ska göra något så ring ! ;D
förjag ska typ inte göra något specellt förutom på torsdag när jag ska ta privat lektion på sparven :D <3
och sen i helgen ska jag upp till huddik till anns föreldrar och dom hr en as gullig liten skäfer* valp..  
och sen är vi bortdjudna ... hahah fast jag kommer vara hemma mest såå alla vettt ;) <3
puss&kram 

Kommentarer
Postat av: ULLA

det stavas FÖRÄLDRAR OCH SCHÄFER

2009-04-11 @ 19:18:21
Postat av: Anonym

Men snälla lilla ulla och du vill bli fröken så är det lätt att fixa ? du behver inte tracka min blogg?

2009-04-14 @ 18:13:59
Postat av: holger

tracka haha

ulla ÄR lärare, se det bara som hjälp. Så du kan höja dina betyg. jag kanske använda några uttrycksgubbar så du förstår mig: :P (a) ;) XD

2009-04-14 @ 19:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0