hej ?

hejhej,
idag så började det med att vi åkte itll hemmesta , lika tråkigt som vanligt , men där så fick alice och hanna ta ett riktikt snack med lukas , men aja sen så frtst skoldag tråktråktråk.Sen så efter skolan åkte jag tilde vanesa till gurraberg och där såg vi sessire ?! av någon anledning ? sen så säger beata att hon och nnc@ ska gå på discot och att alice och nore okå ska det så varför inte gå ? haha, sen förssökte vi övertala jorje baarcaaa@ att han skulle komme mene nejnej här var man slö , sen så åkte vi till discot och där var alla´vad var det dom hette ,, typ cappe adam orre kim thomas jocke morre felix dogge niki beata alice nora elise aja det var ganska många , sen så gick några hem och senare på kvällen så åkte vi till donken  men vi hade inga pengar så vi gick efter ett tag , men när ci kommer till busshåltsplatsen så kommer en peddo bil och tutar stannar jag springer vanessa skriker medans jag tappar min mobil springer som en galning skriker till dom andra som jag inte känner att dom måste hjälpa oss så ramlar vanessa in i busken ?  asso seriöst vad fan håller vi på med ? aja sen komm vi hem typ presic nu och nu så sitter vi här och vet inte rigtigt vad vi ska göra .. haha förslag ?
love / cornelia

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahahahahah du menar väl tutar?! du har stavat det tuttar som man skriver om man menar tuttar alltså bröst

2009-04-25 @ 15:13:19
Postat av: Anonym

hahaha ! oj , förlåt fröken -.-

2009-04-25 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0