perfekt@ is perfekt !

tilde is perfekt ?!
idag till lunch så gjorde jag och tilde americanska pannkakor !
haha , dom blev as goda ! ial fall min smakade inte på tildes,  först så gick det inte så bra för mig .. som ni kan se här ..
           
                här är min första                                           här är tildes första -.-
 hehe ... komentera gärna vilken som blev bäst (a) haha ! aja .. men sen efter ett tag så blev alla lika perfekta som tildes!
efter vi hade gjort våra pannkakor så försökte jag över tyga tilde om att hon sjunger sjukt bra ! gå in på hennes (helloblondie.blogg.se) och se på när hon och nora sjunger ,, grymt bra eller vad ?!  nu ska jag gå till min kära tv ;D

pusskram

Kommentarer
Postat av: Domenique

Men haha, Tilde's blev ju värsta rund och perfekt.

Men du vet att jag ändå tycket att din blev bäst (a). Or not. ?

Hahah näedå skoja ba, saknar dig gmn<3

Kraam.

2009-04-11 @ 03:34:43
Postat av: ulla

det stavas amerikanska med K

2009-04-11 @ 19:17:10
Postat av: Anonym

hahaha !

SVIKARE ! SKOJJA ;P

SAKNAR DIG MEEEEEEEEEEEEEEEEED !

2009-04-14 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0