LYCKA ?!

Yeeeeeees!

Asso kolla, jag fick en kamera i födelsedagspresent och sen typ tre dagar senare tappar jag bort laddaren och då har jag inte kunnat använda den för den har varit ut laddad, men nu när jag var hemma hos mamma så låg den i en korg !! haha jag typ blev ÖVERLYCKLIG (a) . Så idag var jag och tilde i nacka och tog lite bilder på våra jumbo godiisar ^^
men dom är för fina för att visas *hehe  , nu har jag laddat upp lite bilder och skit och nu ska vi se på film :D och vi kommer ha det bättre än dig

puss&kram






Kommentarer
Postat av: Domenique

Så här typsikt dig att tappa bort laddaren eller XD ^^. Så låg den i en korg, haha.

Fast jag ska inte garva, exakt samma sak hände med mig för en vecka sedan. Fast med mobil laddaren, så hittar pappa den i en låda >.<

Sakknar dig älsk<3(;

Kul att du bloggar (aa'

2009-04-08 @ 02:25:34
Postat av: Domenique

Så här typsikt dig att tappa bort laddaren eller XD ^^. Så låg den i en korg, haha.

Fast jag ska inte garva, exakt samma sak hände med mig för en vecka sedan. Fast med mobil laddaren, så hittar pappa den i en låda >.<

Sakknar dig älsk<3(;

Kul att du bloggar (aa'

2009-04-08 @ 02:25:45
Postat av: Anonym

haha ! du är lika blond som jag

saknar dig !

älsk <3

2009-04-08 @ 13:13:27
Postat av: Anonym

haha ! du är lika blond som jag

saknar dig !

älsk <3

2009-04-08 @ 13:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0