Glömska jag

Glömde igen . jag var ju och slingade mig i tisdags för att jag ville ta bort mitt bruna underhår , men det blev jag ju inte av med , men ial så har ju jag löshår som alla vet och jag har tre längder men den kortaste längden är jätte smal och det är med den jag försöker täcka mitt möska underhår med ,, men det syns ändå så nu flera dar frammåt har jag försökt komma ihåg att jag ska klippa en ny tjockare läng som jag kan ha där nerä . men det glömde jag igen ! jag kommer aldrig komma ihåg det ! imorrn ska jag göa det ! fast då ska jag vara med vanessa ,, någon som vill träffas (a) <3
Aja riiiiiiiiiing eller sms fråga om nummer (: Fast vi kansdke ska gå på bio imorn :D Eller åka till hötorget för jag vill ha en ny väska ;) Aja får se vad vi gööör ,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0