fuck nästa vecka

Nu har jag presic varit i stallet. Där ramlade två av en tjejs axel gick typ urled eller något :s och typ fem hästar börjad gallopera i flock jätte snappt  för att en kille hoppade över lektaren och då blrev alla jätte rädda ( asso hästarna) men seriöst ni ska se dom i våran grupp dom suuuuuger ! Aja skit samma, innan dess så sov jag hos tilde , vi typ tittade på äkta braaiga filmen , typ någon playboy tjej som kom till dom mobbade och gjorde om dom mobbade till snygga .. Aja skit samma den var jätte bra :D Våra röebilder eller hur tilde ? x) Haha men aja nu ska jag göra iordning mitt lös hår :D Så jag kommer va snyggast ;) n o t* och imorrn ska jag rida igen ,, men jag ska hem till pappa men ann och pappa ska skiljas så jag ghillar bättre att vara hos mamma , Men jag kommer nog inte va hemm aså mycket , Aja, 
                                  Love u / Cornelia                                         
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0