datan är fixad / vilka ska gå på discot ?

äntligen funkar datan ! den har varit på lagning jätte länge ! men alla bilder och allt hadde raderats :( men det var ända sättet att få den lagad ,, Juste ! alla måste adda mig på fejjan, fråga andra vad jag heter .. fast det borde ni veta ! ;) juste på fredag vill vanessa ocgh jag gå på vårat disco co ska ha i skolan ,, fast inte våran klass asso.. men ial , men det är ingen som ska gå och vi villinte gå dit själva .. blir bara lite mobbade då ! så skriv om ni ska gå ! / ni måste gåå !!
men nu ska jag se en film med elsa som sover hära ,, blev ett kort inlägg idag skriver aksnek mer imorrn ..
LOVE / cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0